2009

Hur har året 09 varit för dig?
det har var både bra och dåligt, men jag är lycklig ändå :)
Bättre än förra året?
jaa typ :)
Har du träffat några nya vänner?
Massor :)
Isåfall vilka?
unga, gamla, korta, långa, söta, snälla :)
Någonting du aldrig kommer glömma 09?
ja, finns en pojke som satte lite spår. Men inget annat!
Har du flyttat under år 09?
Nä inte det...men de bli i maj :)
Har du hittat en ny låt som du älskar?
jaaaaa..
Isåfall vilken?
- Whatcha Say Jason Derulo. ÅHHH SÅ BRA!!!!!

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 09?
Ingen kärlek, men lite små förälskad var man där ett tag..
Har du strulat med någon?
jo ;)
Har du sagt jag älskar dig till någon?
joo.
Har någon sagt jag älskar dig till dig?
tack och lov ja :)
Har du haft ett hemligt förhållande?
inte de!

SORG&HÄMD
Har någon i din närhet tagit självmord?
nä..
Har någon i din släkt avlidit?
ja min stor bror ;(
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven?
nä inte me knytnäven, men jag har slagit en noll jaa.
Har du varit i slagsmål?
jaa.

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar?
joo, som fan.
Isåfall vad?
nämns inte.
Har du skämt ut dig?
jaja... herregud.
Har du ljugit för en vän?
för hans eller hennes eget bästa.
Har du gjort något dumt mot en vän?
men ungefär samma grej som att ljuga :P
Har en vän gjort något dumt mot dig?
inget som behöver nämnas :)

SKOLA
Har någon varit elak mot dig på skolan?
folk är flitiga på att prata bakom ryggen på människor, ibland ska man vara försiktig. Man vet aldrig vem som lurar runt hörnet.
Hatar du någon på din skola?
hatar nog ingen, finns väl alltid folk man inte gillar bara.
Har du gjort något framsteg?
ja, ett år äldre.. ett år klokare.. brukar man väl säga?
Har du haft alla rätt på ett prov?
haha nää _:O

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner?
En fråga som redan är ställd och svarad på. :)
Har du förlorat en vän?
nej.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän?
jodå, faktiskt
Har du gått bakom ryggen på en vän?
nja
Har du ljugit för en bästavän?
Är förmodligen den enda som säger: Jaa, det har jag! (samma här, för hans bästa)
Har du haft en relation med en vän?
nee =)
Har du många killkompisar?
ja spridda på håll! men har ett litet killgäng jag tkr är riktigt sköna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0