är det så ?

tjaa!
vet inte vad jag ska börja med :O men aja iaf så har jag varit på stan med lisalindström och handla klart julklappar och de gick bra :)
sen skulle lisa gå och ta ut pengar och medan vi stog där så kom jimmy Eriksso, pumba och den nya franska spelaren eller va nu han är, och vet ni va de gjorde lisas dag (A) hon sa till och med att den var bästa julklappen, hahahahhaha de gillas :D

sen så var jag hemma igen vid typ 2, gick runt i huset sen så somnade jag i soffan ett tag och nu så har hjälpt till lite hemma.

alltså har ni nån julkänsla? :O de har inte jag lite tråkigt ändå :/
aja men nu får de va nog, hörs puss på er :)

lite julklappar va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0