dödens upplevelse på alla hjärtansdag!!

tjaadär!

sitter just nu och vänta på att nicke ska hämat mig.
imorse så gick jag en lång promenix hem till lisa, satt och snackade ett tag sen så komm vi på att vi skulle ut och köra skoter, så vi bestämde att vi skulle göra det men de var inte så bekvämt att köra ute på sjön. kändes som om isen skulle braka. och vilke de gjorde när jag körade, trodde först att vi håll på att köra fast men sen när jag vände mig så insåg jag att vi halverst körde på öppet vatten. sjukt äckligt!!!!!
så jag sa till lisa att hon ska köra hem.
så vi upplevde döden kan man ju säga!

ikväll lutar de åt att vi kanske ska fria alla hjärtans dag med varandra, så vi får väl se hur de bli!
nu får ni några bilder=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0