doyoulovemelikeiloveyou!?!

heej.

är hemma nu, skoldagen gick bra sen så var jag som sagt på möte med rektorn och skrev över mig till SPFL1A, fan va jag vart störd då, satt sex vuxna och ska lägga sina åsikter å jag ba " men jag trivs inte, fatt de" å alla vart tysta! haha. men de känn good iaf!

sen så fick jag skjut in till stan, gick till vila där jag har haft ansiktsvård, va väl skönt men gjorde ont när hon ska rengöra.
fick veta idag att vi är lediga fram till lunch imorgon, men är de värt de att fara till skolan om man har bara en lektion?!?!?!?! aja vi får se om jag far lr inte!

och ni som har ring eller smsat mig idag, sorry har inga pengar på mobilen, kommer att va så i några dagar ! :


nu vänta jag på att "so you thing you can dance" ska  börja! hörs sen hejs!


åh va jag vill ha den!!!!!! hatar att ha slut pengar :S

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför trivdes du inte i den förra klassen?

2010-02-12 @ 15:46:23
Postat av: maja

de inget jag vill ta upp här på bloggen!

2010-02-12 @ 18:22:50
URL: http://majaburen.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har ju redan tagit upp de eller hur.

2010-02-13 @ 14:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0