I hope!

heej!

har som vanligt inte haft tid att skriva idag. kan dra lite kort fattat: vaknade rätt tidigt idag, åt frukost sen så städade jag mitt rum, slängde smutsen i tvätten och när jag var klar med allt detta så tog jag fram lite läxer och pluggade ett stund, ojj så stolt jag över mig själv (A) hihi

Och vid tolv så for jag och såg på nymekcupen (fotboll) i burträsk, där också lisa var!
klockan typ två så for jag till farfar, han fyllde år igår, GRATTIS!! så vi åt tårta och sånt ni vet ;)
och nu är jag hemma igen!

kvällen kommer att bestå av att fixa massa saker, raka benen, duscha osv osv...sen bli de att se mina favorit tv-program på mtv, the hills och the city. (18:10,18:40) och ta de då lungt!

va har ni gjort? berätta gärna :)

btw, tycker ni att jag ska ha nå fråga stund här på bloggen ?:) då hörs vi då puss<3


och den här sötisen har gått vidare, röstade tre gg, och lisa fem,igår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0