I`M SORRY!

heejdär!

känner att den här dagen har hänt mycket och ingenting!
dagen började me att jag för försovit  mig eller ja jag ställde veck klockan på 16:10 istället för 06:10. var nog för trött igår för att konstruera mig! hihi.
hade också dåligt samvete om en grej som hände, men hoppas att vi kommer över de!
sen just när bussen kom vid halv tre så ringde lisa och sa att hon var på min skola med sina kompisar, så jag gick in till skolan för att träffa henne, dem satt där och väntade på fordons killarna, dem tyckte att dem va snygga, haha ja smaken är som baken!
och sen så åkte vi med fem över tre bussen in till stan, sen tog jag hem tjugo över tre bussen vidare till gymmet, gymmade  i typ en och en halv timmer, känns great!!
och snart så ska jag hoppa in i duschen och efter det bli de lite plugg/tv/sova!
så här min dag sett ut, inte så rolig men funkar!
aa men har de en trevlig kväll allesammans!=)



fin bild är den!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du bytte väl ändå för att du inte trivdes med dem? :P

2010-02-17 @ 19:41:04
Postat av: maja

jag trivdes med inget!

2010-02-17 @ 20:41:50
URL: http://majaburen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0