kunde inte har blivit bättre!!!!! :)

tjena!

har just ätit, mums så gott me mat! sorry också, dålig upptadering, men lovar att från och me nu så ska de bli bättre!! =) så håll koll!
 
dagen kunde inte har blivit bättre, superkul var de att spela hockey och framför allt superduktiga brudar!!!!
vi vann två matcher, sen var då finalen, de vart 4-4, så de blev straffar och vi vann såklart!!! så kort och gott vi vann hela alltet!!!!!!! 
dock var jobbigt med målvaktutrustningen, vi hade ingen så vi var tvugna att springa runt och fråga om vi kunde låna målvakutrustning, stackars lova som sprang runt hela tiden! men de löste sig och de gillar vi!!! bilder kommer säkert sen.


och ni anar inte hur trött jag är just nu! så de bli att ta de lungt ikväll. jag vill se damhockeyn i natt , men vi se om jag orkar sitta uppe.

nu har jag inga mer att berätta, så hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0