men...

hej där!

dåligt upptadering! har haft fult upp med tränigar, pluggande och sökande efter jobb!
är skit trött så de inte sant, igår somnade jag vid 8 :O helt sjukt.

men de känns skönt att jag sluta kvart över två (Y) och då bli de att fara och till ett ställe där jag ska prata me chefen om jobb, hoppas, hoppas att jag få den!!!!
och efter de så ska jag fara och gymma. sen kvällen kommer att spenderas i stort sett åt pluggandet :/

ÅHH, är så taggad till på fredag, för då har vi jaa ska man kalla de hockeycup?!?! jaa typ.
och vet ni vad som är ännu rolgare? de är att jag ska stå i mål! haha nä men jag kommer att steka hårt!
vi kommer lätt att vinna!! hihi.

så nu har de en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0