nervös!

hello!

har just kommit hem, var och gymmade med hanna sen så blev jag hämta ochb därefter får jag och såg hockey.
gick dock inte bra för dem, satt och skrek hela tiden men de hjälpte inte:/

idag var jag då in till rektor för att höra om jag skulle få gå i SPFL1A och testa några dagar, och jaaa jag fick det. så imorgon ska jag vara med dem, känns bra men lite nervös me tanken på att dem har gått en termin tillsamman. men de kommer att de gå bra, har hör bra om några (Y)

aja men nu ska jag gå och göra mig klar innan läggdags! gonatt!



Kommentarer
Postat av: Maria

Håller tummarna för dig idag! Hoppas att det känns rätt. Hör gärna av dig sen så vi får höra hur det gick. Alla hälsar... :-))

2010-02-05 @ 09:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0