powerwalk!

tjaa!

vaknade rätt sent idag, de vart en sen kväll igår!
men iallafall så var jag ute nu på powerwalk i typ 40 minuter, det var rätt skönt att komma ut ett tag, älskar vädret!
ikväll har jag och mina kompisar planerat att fara till backen och åka pulka, köra skoter,grilla korv och så massa annat (Y)

nu ska jag då städa mitt rum sen så tänkte jag testa att blanda ägggula och olivolja och massera in de på hårt. mitt hår har blivit förstört efter jag har blekt det, och vet inte va jag ska gör, så då fick ja tips om att jag ska testa göra det!
ni får gärna också tipsa mig om ni vet nånting som kan hjälpa! =) 
tacksam för tips!

hade en trevlig dag,hörs!



åhhh saknar mitt fina hår!!! ( bilden tagen i slutet av åttan!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0