sjuuuuk!

hatar att vara sjuk:S har haft ont i både huvudet och magen hela dagen, inte skoj!
men just nu känns de bättre iaf. 
hoppas bara att jag inte ligger efter alla andra på nåt ämne för då måste jag ta igen det.

just nu så sitter jag och lyssnar på musik på spotify.älskar mina låtar<3
imorgon får jag hoppas på att jag är frisk så att jag kan fara till skolan sen efter så ska jag till balder och träffa killarna och sen fara till nån gympa där vi ska göra våldtar  volter och sånt :D

nu ska jag försöka hålla mig vaken tills ph börjar, visst är de ikväll?!?! :O
puss.


gullet <3


Kommentarer
Postat av: "svenskafröken"

Men vännen, jag tror nog att du menar att ni ska göra volter...det andra alternativet är inget bra alls! ;-P

Hoppas att du mår bra imorgon!

//Maria

2010-02-01 @ 22:45:22
Postat av: maja

haha bra att du sa det, låter inte alls bra!

2010-02-03 @ 17:49:00
URL: http://majaburen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0