thinks!

fråga: var jobbar du?:)

svar: jag har just fått jobb på fritidsgården i btk, och ett till jobb på en caffe och de bli då helger nån gång, sen har jag mitt jobb som jag kallar "spicella jobb" de kan ni se nedan ↓

 


 

 

  • Hårborttagning med hjälp av tråd är väldigt bra, bland annat för oönskad hårväxt i ansiktet och armar.
  • Skonsamma för huden och riktigt effektivt
  • Håret håller sig till tre veckor innan det börja växa.
  • Huden blir alldeles mjuk och fin efteråt.

 
Priser:

 ·      Armar 300kr

·      Hela ansiktet   200kr

·      Över läppen 75kr

·      Över läppen & hakan 150kr

 
För mer info eller bokning ring:

0738297317

 


 

 så ser det ut! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0