hmmm

hejhej!

sorry hann inte skriva nåt inlägg igår. sen har jag inte tillgång till internet så mycket hemma, surt.
men iaf just nu så har vi svenska men jag har redan redovisat så dbli chill för mig nu (Y)
ikväll så ska jag kanske fara och gymma ett tag sen plugga lite.
hoppas också att min papa ska se hockey för då får jag följa me och se.

imorgon så har vi inte idrott för att läraren ska på nån kurs lr va de nu var. sen så fick vi slippa svenskan, gillas
så då kan jag var lite längre uppe ikväll och se ph.

men ska försöka skriva ett inlägg sernare,kyss!

likheten!

kenzas rumpa                              lisa lindströms rumpa

Kommentarer
Postat av: Liii

HAAHAHAHA

-TVILLING-STJÄRTAR tammefasen !! :o ;)

2010-01-26 @ 17:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0