hoppas!

heej alla!

nu är jag hemma från skolan, har haft dansuppvisning för föräldrarna.
och vet ni vad jag kommer att ha världens träningsverk imorgon :O
men de bra för då vet man att man har tränat bra.

imorgon så kommer jag att vara på skolan fram till elva för då ska jag till guldstaden lr va de heter nu aja, och vara på en kurs som heter riskettan för dem som håll på med körkort. och den kursen är ända fram till halv tre.

sen kanske ska fara med mina fina kill och tjejkompisar och äta middag och sen bio <3
men de inte säkret än kanske bli på lördag :)
aa men nu ska jag boka några körlektioner och göra massa annan. pusskarm!

ojj måste bara skriva KOM IGEN AIK!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0