längtar!!

heej alla söta läsare!

i morse lyckades jag vakna kl 11:00 och jag kan säga att de var inte inte alls lätt att försöka vakna så "tidigt".
från dess så har jag sett lite tv sen så var jag ute på 30 minuters powerwalk, där efter blev de 80 situps och några armhävingar osv..

just nu
så gör jag inte så mycket men ska snart raka benen och hoppa sen i dushen.
sen ska jag fixa massa andra saker.

ikväll så kommer bara att ta de lungt och så. sen klockan 18:10 så börjar ny avsnitt av the hills på mtv. inget man ska missa. och klockan 18:40 strax efter the hills så börja också nytt avsnitt av the city, och de samma där inget man ska missa.
åhh va jag längtar!! älskar dem programmen!
sen så ska jag försöka gå och lägga mig tidigt så jag orka stiga upp klockan 6 imorgon.

hoppas ni kommer att ha en trevlig sista kväll på lovet. pusspåer!

the hillsthe city

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0