men...

godmorgon!

idag har vi sovmorgon till kavrt i tolv, men jag va tvungen att åka buss till skolan som går tio över tio, lite sugit men fick iaf sova till nio, bättre än kl sex.

igår har jag och några polare planerat att fara till backen idag efter skolan, men nu vet jag inte om de bli eftersom de är väldigt dåligt väder. så kanske bli de att fara och käka nånstans osv..

just nu känns de lite jobbigt när jag såg att vi sluta tio i fyra idag:/
hoppas bara att de ska gå fort!

nu har jag inte mer att säga, hade en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej somaja fadel-abbas har du bytt namn ????????

bwt så är du lite fjotisssss

2010-01-27 @ 13:20:46
Postat av: Anonym

jaadå =D

2010-01-27 @ 15:46:46
URL: http://bullesnopp.blogg.se/
Postat av: maja

ja de har jag!! haha som om jag skulle bry mig om vad du tycker!!!



har du inte annat liv för dig än att skriva dumma kommentarer till folk??? :S

2010-01-27 @ 18:34:28
URL: http://majaburen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0