nu kör vi!!

tjooo!

vaknade för två timmar sen med mensverk, inte kul som ni redan vet (tjejer).
sen har jag varit på stan en sveng, mycke folk var de och väldigt dålig värder kan jag säga!!
men iaf jag köpte två hockeybiljetter en åt mig och den andra åt lisa. var också in på aqua spa för att boka anskitsvår, känner att mitt ansikte behöver verkligen det!

som sagt så blire hockey, sen efter de vet jag inte om de bli att äta på stan lr inte, sen bär de av hem till joel där kvällen kommer att spenderas med tjejerna och killarna. lär bli massa prat och massa av skratt med tanken på att vi inte har hittat på nåt tillsammsans på ett tag sen.
de gillas  de älskas!!!

snart måste jag hoppa in i duschen och göra mig klar inför kvällen. så måste kila nu.
hoppas ni kommer att ha en trevlig kväll! kyss



lillbror<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0