ajjj!

heej alla!

känns som att jag har inte skrivit på flera dagar/månader/år!!! nä men de var ett tag sen iallafall.
kom hem för ett tag sen, har varit på gymmet och gymmat med Hanna, sen så bastade vi var rätt skönt och avslappnat. men kommer var helt slut imorgon med tanken på att jag har dansat hela dagen igår och idag gymmat!

så nu håller och på me dator och på att testa ny plagg som jag hittade idag på stan (A)

ja och konsaren gick bra, men gjorde bort mig lite på förställningen som va kl 7, så ja pinsamt var de nog!
och skönt som fan känns de just nu för att de är LOV snart!!!
på söndag så ska jag till fjällen och kommer att stanna fram till på torsdag. ska bli kul!
så vi kommer att åka bil, och då vill jag ha ny musik för annars kom jag att bli galen och less på mina låtar som jag har nött på.
så de skulle va jätte snällt av er om ni kunde tipsa mig på några bra låtar =)


och nu ska jag bjuda på en bild kommer sen mer från igår, hörs sen kram!



Kommentarer
Postat av: LisaLii :)

kolla bara in min spotify-listaa så har du gott om GOOOlåtar ;)

2010-03-03 @ 22:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0