helg....?

hejhej!

sitter nu och är ny duschad, ska snart packa lite kläder för imorgon ska jag till stan där jag kommer att vara till på tidsdag.
sen klockan halv sju så ska jag då jobba på en musikfestival fram till 1-2.00. och imorgon så ska jag som sagt på kör utbildning med föräldrarna och vi ska vara där kl 10 fram till 13.00, så jag kommer att måste styga upp typ 8.00. hur trött kom jag att vara?!?!?

min vecka då har ni haft lite koll på, påstått av massa, och igår var jag in på karma för att fråga om tid och PRISER om man ska fäga löshår, är så less på att ha uppsatt hela tiden pågrund av de är två helt olika fäger. och ja de går på 900kr för att de tar så långt tid, då är frågan vart jag ska fixa pengar ifrån ?!?!? åhhh.....

aja nu känner att jag har lite brottom, har det en bra helg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0