otur.....

åh va jag är less...varför måste allt gå fel hela tiden?!?!
for på gymmet efter skolan, sen när nicke hämtade mig, jag öppnade dörren och satte mig och samtidig så stängde jag dörren och då var halva jackan utan för bilen så när jag håll på att stänga så tog det stopp och då insåg jag att jackan var utanför samtidigt som jag tänkte på att jag hade både mp3 och mobilen på den fickan.
så jag tog ut mobilen och insåg att mobilen har kraschat helt:(:(:(:((:(:(
just nu känner jag verkligen ångest över de, och de som suger mest är att jag kommer inte att få ny mobil och jag har inga pengar så att jag kan köpa själv.
så nu vet jag inte hur de ska funka utan mobil. åhh orkar inteeeee....



så ser den ut nu:S:S:SS:

Kommentarer
Postat av: Alex

KÖP MIN!!!!!

2010-03-18 @ 22:16:29
URL: http://alexyoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0