träningsvärk......

heej alla läsare!

känner mig så dålig på uppdatera eller jag är det :/ men är tyvärr väldigt stressad över att ta igen de jag har missat på skolan och så över massa andra saker, men ska f*n bli bättre!!!

idag slutade jag tidigt, så jag åkte med 20 över 2 bussen hem, där också lisa åkte med, så jag fick se hennes ny hål som hon har tagit i örat=) sen så lyckades jag för första gången övertala henne att följa me på gymmet och  gymma, bra lisa!!!
så vi körde på cykling och de var inte de lättaste kan jag säga, kunde knappt gå sen när jag kom hem.
och sen dess så har jag läst en jättekapitel på hälsopedagogik efter som jag ska göra ett prov imorgon som jag inte hann göra med klassen!

imorgon sluta vi också tidigt så de bli gym också sen så ska jag jobba på kvällen! åh vill verkligen se aik imorgon men jag börjar just när matchen börja :(

aa men nu har jag nog babblat alldeles för mycket, så jag skriver senare, puss=)


åhh va jag saknar allt de där!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0